Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Clouds & Silver Linings


Sverre

Anbefalte innlegg

Nå, er det noen som gleder seg til albumet kommer ut?

Det gjør jeg, kan nesten ikke vente! (Jeg er en av de som liker å høre hele plata først når jeg har coveret i hånda.)

Jeg har bestilt en Limited Edition av plata.

Singler har lovet godt, så dette har jeg trua på.

Endret av Sverre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i høyeste grad fram til albumslipp! Har blitt ganske utålmodig i det siste, syns tida drøyer...Så utålmodig at jeg driver og plundrer på en cover av A Rite Of Passage :P

Håper play.com sender ut noen dager i forveien, ettersom det tar noen dager hit :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt plata noen uker nå ( nei, ikke ulovlig nedlasta, men en promokopi) og kan bare si at dette er tilbake til godt 90 talls nivå. Jeg synes stort sett alt, unntatt enkelte låter, de har gitt ut siden 1999 har vært søppel så dette var en positiv overraskelse. Høydepunkter er Best of times, Count of Tuscany og wither.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt plata noen uker nå ( nei, ikke ulovlig nedlasta, men en promokopi) og kan bare si at dette er tilbake til godt 90 talls nivå. Jeg synes stort sett alt, unntatt enkelte låter, de har gitt ut siden 1999 har vært søppel så dette var en positiv overraskelse. Høydepunkter er Best of times, Count of Tuscany og wither.

Helt enig! Bare Rudess lærer seg å spille solo så er de virkelig tilbake til toppformen..Det surret han har sluppet unna med i snart 10 år er faktisk helt forferdelig.

Han skulle holdt seg til å komponere (Noe han gjør veldig bra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom musikkverket idag, men de hadde ikke plata. Så nå hører jeg på den på Spotify, kan ikke si at jeg digger den :mellow:

Slik var det også med A Rite of Passage, eg likte den ikke først, men etterhvert ble den tøff, håper det er slik med albumet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte plata(jewelcase`n )igår, selv om limited edition boksettet er bestillt å på vei fra Play.com as "we" speak. Konge album rett å slett...variert og tungt som f%#n. Favoritter er såklart "A Nightmare to Remember","A Rite..","Best of Times" & "The Count of Tuscany"." The Shattered Fortress(platas svakeste IMO)" er sjef den og, men syntes den "låner" vel mange riff fra de tidligere AA låtene.

Fikk med meg at Metal Hammer ga albumet 9/10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ute på Spåtify nå.

Etter å ha skumhørt litt, mener jeg det er et ENORMT skritt opp fra Systematic Chaos og Octavarium. Introene går for det meste i clean gitar, jeg setter mer pris på riff som i The Shattered Fortress... Uansett, detta lover bra for neste album!

Endret av Lukather
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.