Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som fikk med seg Dream Theater live @ Download Festival?


Jonathan

Anbefalte innlegg

For de som ikke har fått med seg det, så blir hele festivalen streamet på http://downloadfestival.co.uk/webcast/

Er enda Whitesnake of Def Leppard igjen...men uansett, Dream Theater spilte for litt over en time siden.

Labrie må bli byttet ut. ASAP

Bandet var tight, men vokalen hørtes ut som amatørkveld på en vilken som helst karaoke-bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har sett alt fra Download i dag, samt Slipknot og Fatih No More tidligere i helga.

DT var til tiider kjedelig ja, nå er jeg ingen fan heller, men jeg merker hver gang jeg hører de, at vokalen er grunnen til at jeg ikke klarer å like bandet. Når resten av bandet består av såpass dyktige folk, så burde man funnet noe annet, Men det burde de gjort for lenge siden. Men apropo soloen med synth/gitar, så var jo det noe av de morsomste i settet deres.

Ellers så var egentlig alt annet i dag bra... synd de ikke viste ZZ Top og Whitesnake, og kun 2 låter av Def Leppard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hele konserten, og opptaket va prega av crappy lyd. James LaBrie gjorde en OK jobb, selv om jeg har hørt ham levere høyere kvalitetsvare før. En grei performance, men sjekk ut opptaka(youtube) fra Moskva dager før(el. etter..huske ikje!)...mye bedre lyd, og ikke minst...langt bedre vokalprestasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.