Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Røyk en streng - rekker ikke bytte den ut med en gang


EspenG

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å ryke den tynne e-strengen i går kveld og tviler på om jeg rekker å få bytta den ut før tirsdag (skal bytte alle strengene fordi de er gamle og tenkte å vaske litt og slikt også og da gidder jeg ikke bruke penger på å bytte ut bare e-strengen to dager før jeg tar resten.

Men har dette noe særlig å si for gitaren, at den bare har 5 strenger i 2-3 dager? Er vel i så fall halsen som kunne reagert litt negativt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.thomann.de/se/harley_benton_valuestrings_010.htm :) .

Men har dette noe særlig å si for gitaren, at den bare har 5 strenger i 2-3 dager? Er vel i så fall halsen som kunne reagert litt negativt på dette.

Jag har aldrig hört att så skulle vara fallet och jag har aldrig varit med om att jag har märkt att det har påverkat någon av mina gitarrer.

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå helt fint ja.

Du kan jo ta og bytte de 3 lyseste eller de 3 mørkeste strengene samtidig da.

Så tar du resten når du tar deg en kaffepause :P

hehe. Det kunne jeg selvsagt gjort, men det var det jeg gjorde sist også, og nå vil jeg gjerne ta av alle samtidig så jeg får vaska broa litt grundig. En liten sommerrengjøring har aldri skada noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spilte uten de strengene på Hovefestivalen i fjor hvert fall. Uavhengig av hvilken gitar han hadde i henda, så vidt jeg husker.

Roper han ikke da ut til hele verden at han ikke klarer å mute strenger han ikke spiller på? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.