Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

God switche løsning


-Kjell

Anbefalte innlegg

Jeg har følgende utstyr;

Engl Powerball

Ernie Ball volum pedal

Keeley Compressor

Keeley Katana Boost

Mad Professor deep blue delay

Trenger et system som kan switche alt. Ser at Skrydstrup har en godt switchesystem, men det koster skjorta.

Noen som har tips om en god og ikke fullt så dyr løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en brukt rocktron midimate og kjøp en Axess GRX4 og en CFX4. Kjør gitar inn i GRX4 med compressor i loop 1 og boost i loop 2 så ut til amp. Send fra fx loop inn i volum pedal så inn i loop 4 på GRX4, sett delay pedalen i loop 4 delay og så loop 4 out til fx loop return. Bruk CFX 4 til å switche ampen. Alternativt sett alle pedalene før ampen og bruk loop 4 på GRX4 til å kanalswitche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocktron har en switcher som heter patchmate - den er ok

Mesa hadde en switcher som heter midimatrix - det er 2 unit switcher med mange looper og brytere - den er gamel men fåes skkert brukt til en bra pris.

Det finnes noe andre produkter i usa som også skal være bra - men det koster ofte rundt mellom 5K og 10K for en bra switch....

Jeg er på utikk etter en switcher også - om du finner på noe lurt send meg en PM !

-b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følgende utstyr;

Engl Powerball

Ernie Ball volum pedal

Keeley Compressor

Keeley Katana Boost

Mad Professor deep blue delay

Trenger et system som kan switche alt. Ser at Skrydstrup har en godt switchesystem, men det koster skjorta.

Noen som har tips om en god og ikke fullt så dyr løsning?

Pedalbrett med pedaler og footswitch fra Powerballen festet godt sammen, og en kabelstrømpe som holder sammen alle ledninger mellom pedalbrett og forsterker...? det er den enkleste og billigste løsninga jeg kan se for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rocktron har en switcher som heter patchmate - den er ok

Mesa hadde en switcher som heter midimatrix - det er 2 unit switcher med mange looper og brytere - den er gamel men fåes skkert brukt til en bra pris.

Det finnes noe andre produkter i usa som også skal være bra - men det koster ofte rundt mellom 5K og 10K for en bra switch....

Jeg er på utikk etter en switcher også - om du finner på noe lurt send meg en PM !

-b

w00t?

Midi Matrix er definitivt utdatert, og vanskelig å få tak i brukt, patchmate'n er grei.

For rimelige, og gode switcher, sjekk:

www.axess-electronics.com

www.soundsculpture.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.