Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Som et lyn fra klar himmel........JEM........


Mr.CobainFan

Anbefalte innlegg

En liten kuriosistet:

Fra VG Tett på nett med Euroboys

Gitar

Innsendt av: Anders, 29/05 - 2004 kl: 19:10

Hvorfor spiller du ikke noe mer krevende på gitar når du er så forbaska god, blir så kjedelig i lengden det du spiller i Euroboys

Svar:

Jeg skal be'n spille fortere jeg, overtale'n til å kjøpe seg sånn stilig Ibanez med håndtak og vib-arm.

Mats

:mrgreen: :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. Har ikke noe imot noen/noe i det hele tatt! Folk liker forskjellige ting.. Jeg vet hva jeg liker å spille på personlig.. jies! Men denne tråden har en viss ironi/humor gående over seg da :) Virker det som iallefall..

Sinnsvakt mange forskjellige personligheta/spillestila her på forumet, noe vi burde tenke på før vi poster i hytt å pine om alt å ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal disse Ibanez hele tiden. De er jo utrulige gode gitarer! Men de har sine dårlige sider oxo :P

BTW. JEM e er en nyyydeli gitar.

de er fordi JEM eiere er så jäkla hårsåre hehehehe

morro å provosere

dean har jo stort sett bare lagd stygge , underkvalitets billig-gitarer som bare folk med form- og farge-blindhet klarer å se på som fine , men mest fordi de er så fattige, og dean så billig..

se.... blir ikke provosert av det jeg ........ hhttt tt s ¤#/¤")%R¤E)¤

hehehe..... USA Deans er laget for hånd med kjærlighet Nilsefix ...... nyyydelig håndtverk :D ...... men at du ikke ser skjønnheten er jo greit hihi .... jeg ser ikke skjønnheten i en kjedelig strat gitar ..... vi er forskjellige ... og takk for det hihi ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig en stygg tendens til å kopiere PRS, pent treverk uten optimale soniske kvaliteter. Egentlig greit at noen tenker pynt, så kan de som kan det, Ibanez, bygge kvalitetsgitarer. Overfladiske mennesker liker pene ting, intelligente mennesker velger kvalitet. Enkelt og greit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.