Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Som et lyn fra klar himmel........JEM........


Mr.CobainFan

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mr. Bungle har virkelig vist sin Nilsefix side i denne Posten :mrgreen:

Mr.CobainFan..hvis du like godt syns du kunne kjøpt Gibson, DA er du ikke verdig! I det hele tatt nevne JEM i samme åndedrag..skammelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jem er bare en annen gitar i sin prisklasse, vær så snill å husk på det når temaet kommer...

Personlig takler jeg ikke halser med over tjue i radius, og som er tre millimeter tykke, smak og behag, jeg er mer balltre-typen. Anyway, folk mener forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.CobainFan..hvis du like godt syns du kunne kjøpt Gibson, DA er du ikke verdig! I det hele tatt nevne JEM i samme åndedrag..skammelig ;-)

Det jeg mente var ikke at jeg sammenligner de to, men at om JEMen skulle vise seg å være en annen gitar en den jeg håper den er (krunglete setning.....vet hvilken gitar som er JEMen....) så vet jeg at på en Premium Plus betaler du for k v a l i t e t. Jeg har lite kjennskap til Ibanez JEM serien, og det plager meg. Det blir da annerledes å sitte med gitaren i fanget, enn å se Steve rive ifra seg, på G3..... Det jeg leter etter er følelsen, førsteinntrykket, lyden og kvaliteten..... Det mangler noen biter i en Les Paul, derfor ser jeg nå etter JEMen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til...

Om noen av dere hardcore JEM fans er lite begeistret for at en person med Mr.CobainFan som nick, skal eie en JEM. La dere ikke lure. Nicket er ikke musikkrelatert. Spiller null Nirvana låter. Om noen lurer så er jeg stor fan av Kurt som person. På grunn av hva han utrettet på så kort tid osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.