Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Som et lyn fra klar himmel........JEM........


Mr.CobainFan

Anbefalte innlegg

To minutters klipp er on it's way Nilsefix ;-)

Men er enig med gutta her jeg, forutsatt at jeg befinner meg innenfor minstekravet for "verdighet" :-P

Neida..men jeg syns dere tar ting for seriøst jeg. Det er jo bare snakk om en gitar. Hvis man må være god nok for å kjøpe en bestemt gitar, da syns jeg musikken begynner å minne veldig om en sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syntes ikke man kan spille acdc eller metallica på en jem lissom .. hehe .. jeg er hypp på jem 10th . men tror jeg roern til jeg blir rik (den dagen jeg blir rik , har verden et problem :D hahaha) med å kjøpe jem , for jeg liker de ikke som gitar.. liker de som pynt ..

Men 10th får blodet til å bruse i mine årer.. oooh jeah ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et lyn fra klar himmel, innså jeg at JEM'en var så utrolig fager og gjennomført. Dens utrolige trekk speilet seg i mine våte lengtende øyne. Jeg kom til å tenke "Hva må jeg selge for å få en slik?"

hjernevasket ...........

*sigh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg til tema, Bungle! Har du noen gang spilt på en Jem? Du vet at Jem ikke er en bass? Både Jem og Dean er forholdsvis nye "merkevarer", man skulle tro de hadde felles interesse av å stå sammen mot gamle tradisjoner. (Even if I can beat you, I'll join you! :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.