Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Loud, mean clean machine


Ataxia

Anbefalte innlegg

Han har ikke penger til en JCM800+kabb til 6000kr, hvordan ska han da kunne gi 14 000 for en plexi? ;)

Jeg ser ikke for meg at Marshall er så særlig clean uansett. Har liksom spilt på en del Marshall på både 50 og 100w, og alle måtte kjøres svinhardt for å få bra nok lyd. Men de vrenge veldig tidlig i forhold til volumstyrken.

Jeg har ikke peiling på Fender, men er ikke den der Twin-saken kjent for å være en massig clean amp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke penger til en JCM800+kabb til 6000kr, hvordan ska han da kunne gi 14 000 for en plexi? ;)

Jeg ser ikke for meg at Marshall er så særlig clean uansett. Har liksom spilt på en del Marshall på både 50 og 100w, og alle måtte kjøres svinhardt for å få bra nok lyd. Men de vrenge veldig tidlig i forhold til volumstyrken.

Jeg har ikke peiling på Fender, men er ikke den der Twin-saken kjent for å være en massig clean amp?

Jeg regna vel ikke med at det var full klaff med den ampen for ham,

men en Major PA er et helt annet dyr enn andre Marshall, og er faktisk clean helt til øra blør.

At den også er loud og mean er det vel heller ingen tvil om,

så jeg tok med denne ampen fordi den garantert topper overskriften på tråden.

Fender Twin Reverb, eller Super Reverb er jo kjent for å være gode clean-amper.

Mange mener at Supern er litt mykere i lyden enn Twin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på disse.

Hiwatt er muligens utenfor mitt budsjett, men Sound City er veldig aktuelt om jeg finner en.

Selg meg din? ^_^

Never :P

Muligens den ampen jeg har prøvd som er mest pedalglad.. Fader altså, spiller høyt og clean og elsker pedaler, perfect til Gilmour-amp hvis det er noe man ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.