Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

alternativ til jazz 3


amoski

Anbefalte innlegg

jeg har sett dem, de hadde dem på Haagstrøm en liten periode, men de fins :)

jeg brukte ett bra plekter før, tror det var 1 mm normal størrelse men ikke så enkelt å bruke. Jazz III er egentlig veldig bra for sin størrelse, ta og smør litt lim og sagmugg på det så blir det sykt bra å holde, umulig å miste det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett dem, de hadde dem på Haagstrøm en liten periode, men de fins :)

jeg brukte ett bra plekter før, tror det var 1 mm normal størrelse men ikke så enkelt å bruke. Jazz III er egentlig veldig bra for sin størrelse, ta og smør litt lim og sagmugg på det så blir det sykt bra å holde, umulig å miste det :P

er jazz 3 xl normal størrse? problemet er ikke at jeg mister grepet men at det syns det blir hakket for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jazz 3 xl normal størrse? problemet er ikke at jeg mister grepet men at det syns det blir hakket for lite.

når jeg sier normal størrelse mener jeg at de er like store som alle andre plektere, feks de med den skilpadden på ;) de gule, rosa osv. Jazz III XL har den størrelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Jazz III XL. Kjøpte det på Hagstrøm Musikk (4 Sound) i Bergen. Jeg synes ikke bildet var spesielt representativt. Forskjellen er som natt og dag når du holder vanlig og XL i fingrene.

Endret av M55ikael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Jazz III XL. Kjøpte det på Hagstrøm Musikk (4 Sound) i Bergen. Jeg synes ikke bildet var spesielt representativt. Forskjellen er som natt og dag når du holder vanlig og XL i fingrene.

Bildet viser jo faktisk et vanlig Jazz III og et Jazz III XL, så jeg kan ikke skjønne hvordan det ikke skal være "representativt". Den forskjellen du ser der er den forskjellen som er mellom dem i virkeligheten. Er enig i at det ikke ser så mye ut, men det er ikke mer som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jazz III XL er en fin størrelse, selv om jeg foretrekker standard Jazz III selv.

En har også Jazz III Ultex. Dette er LITT større enn standard Jazz III, litt tynnere og like stivt. Godt å holde i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet viser jo faktisk et vanlig Jazz III og et Jazz III XL, så jeg kan ikke skjønne hvordan det ikke skal være "representativt". Den forskjellen du ser der er den forskjellen som er mellom dem i virkeligheten. Er enig i at det ikke ser så mye ut, men det er ikke mer som skal til.

Jeg prøvde ikke å kritisere bildet ditt (flåsete formulering fra min side). Jeg følte bare at det var nødvendig å presisere at forskjellen på plekterne er større enn det et bilde kanskje kunne gi inntrykk av.

Endret av M55ikael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.