Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny låt Bergs Inferno


Shreddhare

Anbefalte innlegg

Hehe, det tror jeg så gjerne, men jeg tror det har mye med lyden og fraseringen. Sangen(e) i seg selv var knallbra. Jeg er veldig imponert over produksjonen, lyden er bare deilig.

Takker igjen, det hjelper på å spille inn ved Varangerfjorden ! Det er Hammond/synth/komponist Berg som produserer og ordner det tekniske..han er tilhenger av å panne litt spesielt..på One day in the life of God er jeg (gitar) pannet kl 14 til høyre, han selv kl 10 til venstre..og trommene er vel midt i :-)

På Dante er det jeg til venstre..litt signatursound det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han panner litt for spesielt etter min smak, sliter litt med lydbilder med hull i midten, men nok om det.

Du har en fantastisk gitarlyd! Ble helt betatt! Veldig bra! Hammondlydene ble litt synth. Beklager det. Det er ikke noe som kan erstatte en Leslie 760 når det gjelder størrelse på lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han panner litt for spesielt etter min smak, sliter litt med lydbilder med hull i midten, men nok om det.

Du har en fantastisk gitarlyd! Ble helt betatt! Veldig bra! Hammondlydene ble litt synth. Beklager det. Det er ikke noe som kan erstatte en Leslie 760 når det gjelder størrelse på lyd.

Takk,Castorfiber,det varmet...mye :-)

Hammondlydene er ikke lett å få frem på opptak..det låter svæææært live, og et mareritt å få frem de rette frekvenser på gitaren gjennom

veggen av lyd.Ikke alltid lett å bli hørt,selv om volum hjelper på ! Det du hører er en Hammond C3 fra '73, og Leslie 142..samt en Hammond TR-40 som han kjører basslyden/basspedalene gjennom.

Ha en fin dag, ser ut som solen endelig har kommet til Vadsø :-)

Endret av Shreddhare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.