Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innkjøp av ny el-gitar


Boålål

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kunne jo gå for en SG? :) Liker jo egentlig ikke SGer så spesielt godt pga. at halsen er så lang. Tror kanskje en Les Paul ville gitt deg den lyden du er mest ute etter. Har en Epiphone Les Paul 100 jeg skal selge (har konfirmasjon i morgen og skal kjøpe ny etter). Ganske billig, men hvis du er interessert, så si ifra ;) Har en som jeg kanskje selger den for 1500kr til, så hvis du byr mer enn det, så er den din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for ordens skyld- et halsbrudd på en Gibson- gitar (veldig vanlig fenomen), reduserer verdien på gitaren.

Den blir heller ikke noe "bedre", selv om det i og for seg at en skikkelig utført reparasjon medfører at det er sterkere i det utrolig lille området der reparasjonen er utført. En millimeter unna, derimot, er det like ille som før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen har sagt at gitaren bør gå dyrere eller at alt blir bedre.

Kanskje jeg var litt uklar, men poenget mitt var at viss gitaren er skikkelig reparert, så skal man ikke tenke på akkurat den skaden der.

Personlig ville jeg lagt til litt ekstra peng og kjøpe en i "ordentlig" stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er vanskelig. Jeg ser du har fått mange gode råd allerede. Begge de to jeg har kjøpt, har vært priset lavt. Epi Lp får man tak i til rundt tre, kanskje under, hvis man har litt is i magen. Noen ganger kommer man over lavt prisede gitarer, og da gjelder det å vær rask. :)

Jeg synes den du linket til var dyr, det er det hele. Det er sikkert en helt grei gitar.

Det er mulig jeg husker feil her nå , men en av grunnene til at prisen på Epi LP ramlet en del her i Norge, var vel at noen (Musikkbørsen) kjørte en knallkampanje med denne gitaren, med nypris på rundt 3500 for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.