Web Analytics
Jump to content

Smerter i oppå honden

Opethmaniac
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg spilelr aktitivt, og øver 3-4 timer om dagen eller noe, varierer litt, men i det siste har jeg slitt med smerter oppå hondn min på høyrehonden, er et neon måte å forebygge dette, er det noe jeg gjør feil? Feil vinkler etc.

Hvis honden din har vondt, burde du ta den med til dyrlegen.

Men seriøst, hvis du får vondt av å spille burde du bare prøve å variere stillingene dine

litt. hev eller senk gitaren, prøv å hvil den på det andre benet, hva som helst. Kan hende

du må gjøre en innsats for å slappe av også, vanskelig å si egentlig.

Kan være senebetennelse i noen småsener i handbaken. Fikk det i jobbsammenheng. Dette går ikke over av seg selv og må medisineres. MEN det er ikke sikkert det er det du har

Hei, jeg spilelr aktitivt, og øver 3-4 timer om dagen eller noe, varierer litt, men i det siste har jeg slitt med smerter oppå hondn min på høyrehonden, er et neon måte å forebygge dette, er det noe jeg gjør feil? Feil vinkler etc.

Pauser, spille mindre, perioder uten spilling, kutt ut pc'n og tren allsidig, gjerne yoga, for bedre sirkulasjon i armene, pust,holdning og ro.

Husk at medesinbruk kan sikkert hjelpe, men de fjerner ikke ÅRSAKEN til problemene!