Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Software Synths


Anbefalte innlegg

Eg held på med eit prosjekt der Xpand!2 sine synther ikkje held mål lenger. Nokon som har nokre synthar å anbefale? Gjerne alt fra freeware til dyreste pakka nokon sinne oppdaget - og gjerne innen metal(ish) sjanger!

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, vad menar du med metal-sjanger. Menar du sån hårdrockssynth-ljud eller industri-mangel? Kanske en dum fråga, beklagar i så fall :) .

Slettes ikkje eit dumt spørsmål ettersom eg ikkje var særlig spesifikk i mitt spørsmål. Eg tenker synther innen litt nyare progressiv metal. Eg er eigentleg open til det meste så det er berre å peise på med forslag! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arturia moog modular! Eller den ARp-greia dems. Helt sjuke synther. Tar litt tid å sette seg inn i dem, men de er fabelaktige når du først har lært deg å koble dem. Elles så er faktisk legacy-pakka til korg veldig god.

Har du nokre lytteeksempler? Leita litt på YouTube men er ikkje sikker om eg fant det du meinte.

Kan kanskje legge til at eg leitar etter ein leadsynth som ikkje er so altfor mykje syre. Om du hopper til 3:46 på

YouTube-filmen så er det noko slikt eg leitar etter. Tydelig anslag og ikkje so altfor syre :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nokre lytteeksempler? Leita litt på YouTube men er ikkje sikker om eg fant det du meinte.

Kan kanskje legge til at eg leitar etter ein leadsynth som ikkje er so altfor mykje syre. Om du hopper til 3:46 på

YouTube-filmen så er det noko slikt eg leitar etter. Tydelig anslag og ikkje so altfor syre :P

Han bruker jo korg Legacy. Funker superbra, koster ikke all verden og anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker jo korg Legacy. Funker superbra, koster ikke all verden og anbefales på det varmeste.

Ja, men det var fryktelig mange kjedelige synthar med på den Legacy Cell (?) pakken også. Eg vil heller ha 2-3 synth leads som eg brukar ofte enn 150 synthar derav eg brukar kun ein. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.