Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

vokalist på "Headless Cross"


ibanez

Anbefalte innlegg

hehe .. så han bare live i går , jeg er helt i sjokk .. jeg klarer ikke å tenke på annet enn hvor bra det var . kunne faktisk solgt g3 billettene mine for å se dem en gang til .. ååh for en konsert!

de reiser rundt for tida ,og det er faktisk obligatorisk å dra å se dem om de kommer i nærheten av dere!! Det er musikk av verdensklasse så det hooolder!!

Nissefar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. så han bare live i går , jeg er helt i sjokk .. jeg klarer ikke å tenke på annet enn hvor bra det var . kunne faktisk solgt g3 billettene mine for å se dem en gang til .. ååh for en konsert!  

de reiser rundt for tida ,og det er faktisk obligatorisk å dra å se dem om de kommer i nærheten av dere!! Det er musikk av verdensklasse så det hooolder!!

Nissefar

Vet! De var her under UKA for noen måneder siden.. Ditto i alt du sa, bortsett fra det med G3 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.....

Jeg syntes faktisk det var så kickass at jeg hadde solgt dem.. For det var lissom hakket over underholdning... Helt crazy å se hvordan de var før showet i forhold til på scenen .. hoho.. driitfett:D

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant så sant! :) Oer av energi / utsråling og Scenetekke er ikke akkurat no mangelvare.. Snørrtøff vokal for å si det sånn.

Tøft var det.. Men Guitargudene får man ikke se like ofte..

BTW, kom på hehe.. Spiller ikke SPAN på den derre VGlista topp20 på Lørdagen? Tar jo lett en tur dit.. :wink: stå å hyle ilag med fjortissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh..

nesten litt synd at de slår an på det markedet :P men de fortjener jo alle pengene :D

De er toppsatsings bandet hos Island Records , sier LITT om hvor ekstremt bra de er .. åh , har faktisk frysninger ennå når jeg tenker på hvor bra de var :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.