Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dean MAB1 (Batio signatur gitar)


Neros

Anbefalte innlegg

Howdy...

Er det noe der ute som har prøvespilt denne gitaren..? Om man prøver et øyeblikk å glemme

gitaronanisten som står bak denne, så virker det som om en real metal gitar på papiret.

Ja, man betaler ekstra for en signatur gitar, men det gjør man jaggu også for navn som Fender og Gibson.

Jeg har bare gode erfaringer med gitarer fra Dean (Vendetta 4 og Razorback), men mulig jeg har vært heldig.. :unsure:

Kunne godt tenkt meg å vite om halsen har trefinish bak, eller om den har et tykt lag med klarlakk.

Noen som har noe å si om denne gitaren rent gitarteknisk/spillbarhet, dvs glem grafikken og Batio :rolleyes:

Takker for innspill....

Link til spec på gitaren: http://www.beyondeleven.com/ProductDetails...el-Angelo-Batio

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gitaren der er så latterlig stygg! Samme med Rusty Cooley-modellen, bortsett fra importmodellen. Den er helt sort. Kunne tenkt meg den.

he-he, smaken er som baken, og det var akkurat derfor jeg ikke ønsket noen tilbakemledinger på grafikk eller

Batio.. Tydligvis et stor elsk-hat objekt denne mannen.. For min er jeg midt i mellom, får en nesegrus beundring av hans

spille teknikk når jeg ser ham spille, men orker ikke å lytte på musikken hans..

Noen som vet om butikker på østlandet som kan ha denne inne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gitaren der er så latterlig stygg! Samme med Rusty Cooley-modellen, bortsett fra importmodellen. Den er helt sort. Kunne tenkt meg den.

Du snakker med folk som liker Batio og Cooley. Finner ikke smak i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he, smaken er som baken, og det var akkurat derfor jeg ikke ønsket noen tilbakemledinger på grafikk eller

Batio.. Tydligvis et stor elsk-hat objekt denne mannen.. For min er jeg midt i mellom, får en nesegrus beundring av hans

spille teknikk når jeg ser ham spille, men orker ikke å lytte på musikken hans..

Noen som vet om butikker på østlandet som kan ha denne inne..?

Usikker på om det er noen butikker som har den inne, men du kan se på den på www.rebelimport.net!

Veldig bra butikk for gitar og utstyr, forrsten jeg husker ikke helt men tror de kanskje lå i østlandet et sted. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er nok som b***n ja. Synes også den er RÅ...

Har jo meget bra specs...

Men hvorfor snakker de om special designed pickups når det står EMG i specs'ene???

Og 'ultra thin slightly rounded shaped neck' Høres nesten ut som Ibanez's wizard halser.

Hadde ikke blånekta... ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er nok som b***n ja. Synes også den er RÅ...

Har jo meget bra specs...

Men hvorfor snakker de om special designed pickups når det står EMG i specs'ene???

Og 'ultra thin slightly rounded shaped neck' Høres nesten ut som Ibanez's wizard halser.

Hadde ikke blånekta... ^_^

Etter hva jeg har lest meg til, så var ikke Batio sine "egen" micer klare for produksjon da gitaren var ferdig for markedet, den ble derfor utstyrt

med EMG. Batio selv syntes de låt knallbra i gitaren og dermed ble det slik..

Syntes selv at gitaren er rå, men nå liker jeg utradisjonelle gitarer :rolleyes:

Spec på gitaren er jo på papiret meget bra, men jeg kjøper denne ikke uprøvd. jeg har veldig sans for halsen på Razorback`n, og halsen på

MAB1 er svært forskjellig fra denne.. Eneste minus på Razorback`n er den lakkerte halsen, prøvde for kort tid siden en skikkelig sliten Ibanez

som hadde bart treverk i halsen, og det var en drøm å spille på.. Hadde vært greit finne ut om halsen på MAB1 er lakket.. Noen som vet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm Musikksenter i, you guessed it, Lillestrøm, har den der hengende på en av de mange stativene med gitarer de har der.

Vet du hva de forlanger for den? :huh:

Fikk nettop et GAS anfall... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..

"unfinished maple neck" det betyr ulakkert hals, ikke sant..???

I så fall begynner denne virkelig å bli spennende... Skulle gjerne sett at det var et sett med Bill Lawrens mic`er i

denne, men bevares.. Slikt kan man jo fikse selv... :P

Får vel ta en tur til Lillestrøm for å prøvespille :D

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.