Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassisten vår er litt ustabil!


Robin_ogn

Anbefalte innlegg

jeg hadde ikke ledd , hadde bare synts det var harry .. som jeg sa ..

Hendrix var noe for seg selv.. Han er den eneste som kan gjøre det og at det da er mer eller mindre greit.. Men at BigBang gjør det , nei uff .. idioti..

Mye kulere å kaste den ut i publikum anyways! Vai Style!! :D

Spille en låt på en jem , med sånn dimarzio reim , så når låta er ferdig , knepper du bare av begge to når du står på catwalken etter låta så den faller ned i publikums åpne armer :D det syntes jeg er kulere ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke ledd , hadde bare synts det var harry .. som jeg sa ..

Hendrix var noe for seg selv.. Han er den eneste som kan gjøre det og at det da er mer eller mindre greit.. Men at BigBang gjør det , nei uff .. idioti..

Mye kulere å kaste den ut i publikum anyways! Vai Style!! :D

Spille en låt på en jem , med sånn dimarzio reim , så når låta er ferdig , knepper du bare av begge to når du står på catwalken etter låta så den faller ned i publikums åpne armer :D det syntes jeg er kulere ...

Nilsefix

Jimi Hendrix var tidenes tøffeste. Øystein Greni er bare sinnsykt tøff. Og alt han gjør er utrolig hendrix-inspirert. Så jeg synes bare det er tøft at han gjør det gjennomført, selv om ingen kommer opp mot originalen. Synes Greni er en meget dyktig gitarist, og er en av mine favoritter her til lands. Få som spiller bedre enn ham.

Angående gitarsmadringa: Harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være tøft å knuse instrumentene, og fyre på de etterpå, men ikke gjøre det på kødd, må være etter en vellykket konsert, synes jeg!

Enkelte ganger er det teit, men noen ganger det faen så rått! :)

Forresten, tøff fyr (tolk det som dere vil, men det er hyggelig ment)! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang Hendrix brant opp utstyret sitt, var det for å få frem et poeng. Gitarer og forsterkere er bare dødt utstyr, det var Hendrix selv som fikk frem musikken. Med dette i tankene blir vel de aller fleste - om ikke alle - instrumentdestruksjoner etter dette meningsløse og med en meget høy harryfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tenne på smadre en gitar for meg ville være som å tenne på kameraten min . Man tenner ikke på en kamerat etter en vellykka gig.. Og om du ikke har noe bond med instrumentet ditt , er du en dårlig musiker .. Litt annderledes med gutta som har 20 gitarer hver ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.