Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassisten vår er litt ustabil!


Robin_ogn

Anbefalte innlegg

Her i forgårs mens vi øva så blei bassisten vår sinna på bassen av en eller annen grunn.. Iallefall så tok han bassen ut av øverommet og ut i kjelleren vår.. Ingen viste hva han skulle, men plutselig hørte vi et smell så kikka vi, der sto han å slo bassen i gulvet så den ble helt raspa opp på sidene... Så fant han en vinkelsliper i verktøykassa til pappa å begynnte å sage på den, så tok han å spikka på den åsså lot han den ligge... Dagen etterpå så kom han til meg åsså plutselig var han borte.. etter 2 min kom han opp av kjelleren med den halveis ødelagte bassen (funka fortsatt) og en flaske tennveske.. Så tror du ikke idioten tente på bassen å smallt den i bakken så den delte seg i 2:P så mye har jeg igrunn ikke ledd på ganske lenge..! skal legge ut bilder av det snart.. må bare få dem fra mobilen og over til pcen! Vet dette er litt teit men faen så morsomt det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks

Idiot..

Kunne sendt den til meg isteden. jeg har lyst på billigbass..

Dessuten så så han ut som en av de gutta som hele tida skal være skikkelig tøffinger. De som går rundt å konser på å se sure ut .. hahahah så harry.. hils så si : EPLEMOST!!!!

Nilsefix

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var heller ikke greia at jeg sa det var en tøff fyr;) Greia var egentlig: Se så teit fyr liksom..;) Å ikke kom å påstå at dere ikke hadde ledd litt om dere så det, for han typa er byens største morroklump og alt han gjør er så dumt at man bare må le av det.. For å si det sånn.. han er en TAPER men en morsom en:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.