Web Analytics
Jump to content

Forsterker (ny)

Recommended Posts

Hei, for litt mer en en uke siden måtte jeg levere inn forsterkeren min (Mesa Boogie mark4) til reperasjon ettersom den lagde noen rare lyder. Jeg snakket med butikken jeg kjøpte den i idag, og om den ikke er i stand i morgen, må jeg bestille en ny forsterker, ettersom det har gått såpass lang tid, og jeg trenger en raskt. Da lurer jeg p åen ting. Jeg har bestemt meg at jeg vil ha en Mesa Boogie, har alltid likt tonen i de, var bare uheldig denne mark4 ern. Jeg har sett på 3 forskjellige.

Dual rectifyer

Roadster

og en amp jeg ikke hadde hørt om før som heter StilettoDeuce II.

Hva er hovedforskjellene mellom disse ampene, jeg har bare testet Dual Recifyern, og har lett etter noen som har noen av de andre, men hadde ingen lykke, så får høre om det er noen som har testa de.

Spiller Prog metal/extreme metal

Drømmer er jo såklart at jeg kommer dit i morgen, og at den funker, det er den beste forsterkeren jeg noen gang har spilt på, men dette er i tilfellet.

Edited by Opethmaniac

Jeg har sett litt på Peavyene sånn 6505+ og sånn, det jeg har hørt av dem høres fett ut.

Mesa er i min erfaring alltid vert relyabole og jeg har aldrig hatt noe proglemer tideligere, men denne virker som om den virkelig er "hauta". Har bare vert problemer, og derfor har jeg bestemt meg om den ikke er fikset i morgen som lovet må jeg finne en annen.,