Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Frifond


Atomic

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på om man kan være ett "band" bestående av familiemedlemmer? :P

Innspillingsmuligheter her i byen er ikke akkurat å skryte over, betale opptil 10.000 kr (om ikke mer) for å få ett resultat som høres verre ut enn amatøraktig hjemmeinnspilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om man kan være ett "band" bestående av familiemedlemmer? :P

Innspillingsmuligheter her i byen er ikke akkurat å skryte over, betale opptil 10.000 kr (om ikke mer) for å få ett resultat som høres verre ut enn amatøraktig hjemmeinnspilling.

Hva med det prog-bandet? Bergs Inferno, de får jo knallbra lyd på sine låter.

Jeg har selv lyst å ordne et lite studio, og jeg har jo alt som trengs av instrumenter. Gitarer, bass, bassforsterker, trommesett... Eneste problemet er å finne et lokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med det prog-bandet? Bergs Inferno, de får jo knallbra lyd på sine låter.

Jeg har selv lyst å ordne et lite studio, og jeg har jo alt som trengs av instrumenter. Gitarer, bass, bassforsterker, trommesett... Eneste problemet er å finne et lokale.

Hmm, tenkte ikke på hvordan de gjorde det.. Lurer på..

Vet værtfall at Mufi gjør en mindre bra jobb... Veldig glad til å pynte for mye på musikken...

Men det kan vel ikke være så vanskelig å få til ett lite lokale i Vardø? Om så bare ha sånn at man leier det når man skal spille inn.. Kan ikke koste mange kronene vell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hus som står tomme, men da må man jo leie, og det koster penger man ikke har. Vi har så klart Kulturhuset, der det er rigget opp utstyr for to band. Det er ikke akkurat det beste lokalet, og de slipper jo alle mulige folk innom der. Risikabelt, og det er et minus.

Det beste hadde vært om man hadde hatt et ledig rom der man bor. Jeg har det, men det blir smått hvis man skal begynne å rigge opp trommer og slikt, for ikke å nevne PA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg skrev bare hva som ble kjøpt, og hva det kostet, men at jeg måtte ha kvitteringer om de ønsket å sjekke. De tok visst stikkprøver såvidt jeg husker. Har selv aldri blitt bedt om kvittering, men om de bestemmer seg for å sjekke er det nok greit å ha :)

Men det er da virkelig ikke noe problem med å kjøpe brukt? Selger kan da skrive en kvittering til deg når du kjøper? Personlig liker jeg å alltid ha en kjøpskontrakt når jeg kjøper brukt, og da er det jo heller intet problem.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.