Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

får ikke lyd


Anbefalte innlegg

Jeg har en epiphone LP custom og får ikke lyd :( . Det kommer litt lyd hvis jeg vrir på kabelen, men ellers er det dødt. Skruene ved jack-inngangen løsner en gang i blandt, så et par ganger i året må jeg stramme dem. Jeg skrudde henne opp og så noe var løst, men det så greit ut, ikke det at jeg har så mye erfaring :mellow:

Tenkte å stikke innom et gitarverksted, men er litt tight med penger nå så hadde vært fint å fikse det selv :P . Noen som har opplevd det samme eller har noen forslag?

For the record så har jeg prøvd forskjellige kabler og forsterkere.

thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så etter om jacken kom nær jackplata, og det gjorde den. Fant ikke noen løse kabler heller. Jeg har loddeutstyr selv, og holder faktisk på med en part-o-caster (har ikke kommet langt, bare utforsker litt med et kit :) ) Vurderer bare om det kan være inntakket som er problemet. I så fall blir det vel en god del billigere hvis de skal ha 750 spenn i timen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har no funnet løsningen :D . litt flaut at jeg ikke så det før da :P er ganske opplagt egentlig.

Bare tenkte at jeg skulle dobbeltsjekke med dere før jeg tar frem loddebolten:

425729.jpeg

Det er den hvite som skal loddes til den blå, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.