Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Når du er god kompis med et band og de SUGER, hva gjør man?


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja hva gjør man egentlig da? Når dine snille ærlige kompis går sammen i et band og rent ut SUGER! Etter gigen spør de "Såh? Atteh.. Hva synes du?"

Hva sier man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mulighet er jo "Ja dere blir jo bare flinkere jo mere dere spiller, så stå på" evt "Tøft at du i det hele tatt tør spille solo" osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dude... da lyger du.. alle vet slikt. du må prøve å trekke fram noe som er bittelitt positivt, og blåse det opp som faen. noe som er mye verre, er om du er kompis med en kar som vil være med i bandet ditt, og han SUGER 2K! *har opplevd detta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg setter ihvertfall pris på ærlighet. Jeg trodde jeg var supergod å spille, helt til noen sa til meg hvor ræva jeg egentlig var. Er glad for det nå.

Men uansett, hvid kompisen din var kjempefornøyd med gigen, og hadde det dritmorsomt, så hadde jeg pekt på det som var bra/kult og heller pekt litt forsiktig på det som de bør bli bedre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde noe lignende for et år siden ca. Problemet var ikke at han sugde, men at han var alt for god på gitar. Det var ikke noe moro engang, han skulle alltid spille soloer hele tiden. Det vi gjorde var å sakte men sikkert fikse og trikse med bandet, bytte medlemmer osv helt til han var ute mens vi var igjen :lol: Er dere heldige vil ikke kameraten deres legge merke til at han blir kastet ut engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er gode kamerater må dere jo kunne fortelle hverandre at dette ikke funker el.l. ?

Jeg og noen andre vi hadde et band... Som en dust som ikke var bruktbar var med i... Så startet vi et til, med to andre folk, så spiller ikke det gamlet bandet mer, bare lot de "dø" ut.. :)

Funker godt! ;)

Hvis det var mulig å forstå noe av det jeg skrev, blir svimmel og ør av all varmen i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er teit. Bare plutselig drite i bandet. Eller øve uten å si ifra til den dere ikke vil ha med. Og man merker at man blir kastet ut da. Skal være passe dophue for å ikke skjønne det til slutt.

edit: noe jeg aldri ville sagt er at noen suger. Ville heller sagt. "spill mye hver dag så blir du god!"

Og folk har forskjellig definisjon på når man er god. Noen mener man ikke er god før man har spilt i 10 år og kan spille mye fett og mye kjapt.

Har lagt merke til en ting her. Kan man ikke spille like bra som f.eks Steve Vai så suger man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dude... da lyger du.. alle vet slikt. du må prøve å trekke fram noe som er bittelitt positivt, og blåse det opp som [sensurert]. noe som er mye verre, er om du er kompis med en kar som vil være med i bandet ditt, og han SUGER 2K! *har opplevd detta*

Oooh nesten som meg det bare at jeg ble bedt med i ett band med noen venner og ... De sugde noe så opp i [sensurert] (sensurerte selv ;) )

Måtte bare si.. Nei jeg orker ikke noe band nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.