Web Analytics
Jump to content

Epiphone Les Paul

Steinern
 Share

Recommended Posts

Når/hvis jeg får solgt Gothen min skal jeg kjøpe ny gitar, og da antageligvis en Epiphone Les Paul. Jeg står mellom:

Epiphone Les Paul Standard Plus

Epiphone Les Paul Goldtop

Epiphone Les Paul Custom Alpine White

Er det noen som har erfaring med noen av disse gitarene? Hvilken er best lydmessig? Hvilken ville dere valgt, og av hvilken grunn?

Skulle ikke du kjøpte min da? hehe

Men for å svare på spørsmålet. Det er vel kun så vidt jeg vet utseendet som skiller de tre gitarene fra hverandre. Tror Epiphone opererer med de samme pickupene osv. i den prisklassen, men er ikke 100% sikker.

Vurderer fortsatt din, den er blant Epiphone Les Paul Standardene jeg tenker over :wink:

Men Goldtop har andre pickuper enn de andre ihvertfall, den har P90 pickuper.. Aner ikke om de er bedre eller dårligere

Skulle ikke du kjøpte min da? hehe

Men for å svare på spørsmålet. Det er vel kun så vidt jeg vet utseendet som skiller de tre gitarene fra hverandre. Tror Epiphone opererer med de samme pickupene osv. i den prisklassen, men er ikke 100% sikker.

Hey hey hey ;)

Når/hvis jeg får solgt Gothen min skal jeg kjøpe ny gitar, og da antageligvis en Epiphone Les Paul. Jeg står mellom:

Epiphone Les Paul Standard Plus

Epiphone Les Paul Goldtop

Epiphone Les Paul Custom Alpine White

Er det noen som har erfaring med noen av disse gitarene? Hvilken er best lydmessig? Hvilken ville dere valgt, og av hvilken grunn?

Hva koster disse gitarene???