Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innspillings program...


Per

Anbefalte innlegg

<rant>først...hva med å ta et lite SØK på forumet, så kommer det mye rart opp. Dessuten er www.google.com vår venn :) </rant>

Vel...det er vissnok et program som heter Audiocity eller noget som noen har postet her. Sjekk det ut. Er ikke spesielt avansert ennå, men det blir det helt sikkert etterhvert.

Sjekk også litt på www.download.com eller noget også. Søk etter audio sequenzer eller lignende. Kanskje harddisk recording

Hvis du har lyst til å betale for det derimot, da har jeg flere valg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du legger i gratis det ;)

Ble jo lagt ut et program for fattige musikere her for litt sia. Husker ikke hva det het...

Kristal het det, men sammenlignet med CoolEdit Pro er det ikke mye å skryte av, men går i alle fall helt greit å ta opp flere spor oppå hverandre, selv om mulighetene er svært begrensede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<rant>først...hva med å ta et lite SØK på forumet, så kommer det mye rart opp. Dessuten er www.google.com vår venn :) </rant>

Vel...det er vissnok et program som heter Audiocity eller noget som noen har postet her. Sjekk det ut. Er ikke spesielt avansert ennå, men det blir det helt sikkert etterhvert.

Sjekk også litt på www.download.com eller noget også. Søk etter audio sequenzer eller lignende. Kanskje harddisk recording

Hvis du har lyst til å betale for det derimot, da har jeg flere valg til deg :)

Jeg kan kanskje punge ut med noe da...

Hva hadde du i tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.