Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yamaha RBX ut -> MM Bongo 4 inn


Roffa

Anbefalte innlegg

Dessverre ikke for meg, men JR fikk solgt Yamaha'n og har kjøpt seg en Bongo 4-strengers. Jeg har bare så vidt fått testen den, men utrolig bra og så kult design og JR er i skyene og storfornøyd. Og en kjempetøff farge. Skal prøve å knipse noen bilder av bassen neste gang JR kommer hit.

PS: Fikk lyst på en Bongo sjøl.....kanskje fretless?!

Må selge unna litt av "stæsjet" først, så får jeg vurdere da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Kan godt være interresert i ricken din :P

Helt serriøst sånn liksom, om du har alt for lyst på en bongo..

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke for meg, men JR fikk solgt Yamaha'n og har kjøpt seg en Bongo 4-strengers. Jeg har bare så vidt fått testen den, men utrolig bra og så kult design og JR er i skyene og storfornøyd. Og en kjempetøff farge. Skal prøve å knipse noen bilder av bassen neste gang JR kommer hit.

PS: Fikk lyst på en Bongo sjøl.....kanskje fretless?!

Må selge unna litt av "stæsjet" først, så får jeg vurdere da ;)

Jeg er i ferd med å gjøre samme overgangen selv, fra en Yamaha RBX170 til MM Bongo 5. Kjøpte den for en ukes tid siden, ligger hos søsteren min i California og venter. Får den mens jeg er på ferie i USA om en måneds tid. Jeg er supergira ! Har såvidt testet en, fantastiske instrumenter (førsteinntrykket i alle fall).

Hvor mye måtte `han ut med her til lands ?

Endret av Orph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i ferd med å gjøre samme overgangen selv, fra en Yamaha RBX170 til MM Bongo 5. Kjøpte den for en ukes tid siden, ligger hos søsteren min i California og venter. Får den mens jeg er på ferie i USA om en måneds tid. Jeg er supergira ! Har såvidt testet en, fantastiske instrumenter (førsteinntrykket i alle fall).

Hvor mye måtte `han ut med her til lands ?

Han måtte ut med litt over 9000,- Var en utstillingsmodell, så det var noe nedsatt pris.

Du burde bare glede deg til ny bass. Flott bass, på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være interresert i ricken din :P

Helt serriøst sånn liksom, om du har alt for lyst på en bongo..

Tja, nå er nok ikke Ricken den jeg har mest lyst til å kvitte meg med. Men den står jo mye alene, så jeg må nok gå litt i tenkeboksen på den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.