Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rybak - Funny little world


PULSE

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sannsynligvis veldig ærlig tekst. På grensen til litt naiv, noe som er veldig annerledes - og derfor kan gå rett hjem hos mange. Han har en helt annen offensiv enn de aller fleste andre. Jeg ser for meg Rybak i samme gate som Maria Mena. Ingen direkte superkjendis, men folk vil over tid respektere musikken som ærlig og personlig - tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at ikke alle norske anmeldere skryter den opp i skyene. Slemme-Tor ga den tross alt en 2'er, og ganske brutal slakt.

Angående sangen synes jeg den er fantastisk kjedelig. Den likner som nevnt veldig på Espen Linds "Scared of Heights", bare kjedeligere. Etter en dag med P4 på jobben var jeg nesten mer lei denne enn jeg er av Fairytale. Gleder meg til Rybak-hysteriet legger seg, og i mellomtiden gjemmer jeg meg bort sammen med plata til Alex Swings, Oscar Sings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får meg ikke til å si noe bra om det her. Synes ikke han har noe spennende å tilby kontra andre norske artister som Sondre Lerche, Maria Mena, Kurt Nilsen osv.

Teksten er dritflau og hele greia er vanvittig anonymt og intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat i forhold til Fairytale tenker jeg at det var en grunn til at Norge fikk over 380 poeng i MGP. Den var så original og satt klistret hos de fleste med en gang. Men akkurat denne sangen hadde ikke det samme særpreget og ble gjerne kjedeligere (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.