Web Analytics
Jump to content

Saker og ting. [31.05.09]

Dues
 Share

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle slenge inn et lite bidrag. Det er ikke stort, men det er bra for meg. :rolleyes:

31052009068.jpg

31052009068.jpg

31052009069.jpg

31052009070.jpg

31052009071.jpg

31052009074.jpg

Gitar: Duesenberg Starplayer Special

Pedaler: Zakk Wylde Wah -> Digitech Whammy -> Boss CS-3 -> Digitech Hot Rod -> Carl Martin Hydra Boost -> Boss DD-7 - Korg DT-10

Amp: Fender Deluxe VM 40w

Edited by Dues

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Å selge gamle gitarer kan være god butikk det, men det forutsetter jo at man faktisk får betalt... 😔
    • Tok den i fresen, med binding fresestålet. Gikk som hakka møkk.
    • Veldig fint med trebinding! Hvordan fikk du ABSen av uten å skade treet?
    • I dag: tok av igjen abs binding, og limte på trebinding. Fordi; limet som jeg sikkert var for generøs med hadde lagt seg inn i sporet for bånd enkelte plasser. Fikk det ikke ut på en god måte, prøvde med varme på en tynn sondeog pirke det ut, , men usikkert på resultatet. Dessuten var der en glippe i underkakant binding ,  tror den hadde bydd på trøbbel senere.  Tok av igjen som sagt, tensket opp med sagbladet på fret-sagen og limte på med trelim igjen.  Tror jeg er fornøyd nå. Dessuten vakrere med treverk synes jeg.. 
    • Har ikke prøvd flere steder enn dette foreløpig. Kan legge til at jeg kjøpte gitaren i i 97/98`ish, men at den ble stadig mindre brukt etter at jeg ble pappa i 2001. Nr 2 kom i 2003, og kofferten med gitaren ble bare liggende til frustrasjon. Mener jeg har video av ungene som lekte med gitaren mens den lå i kassa et sted....uansett ble den besluttet solgt siden trelast virket mer fornuftig enn en gammel gitar akkurat da. Selvfølgelig en dårlig vurdering, og det endte jo ikke helt bra heller.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.