Web Analytics
Jump to content

Ny gitar!

JonasTheMongo
 Share

Recommended Posts

Heyalihopa! Konfirmerer meg i morgen(søndag), og er da tid for ny gitar! :D Spiller for det meste Thin Lizzy, Gary Moore og Lynyrd Skynyrd men også en del Iron Maiden. Sett litt på Gibson LP Standard Faded Honeyburst '50. Ser iallefall helt knall ut, og prøvde den en gang jeg var på myrbraathen, men aldri over noen amp. Åssen er lyden? Og noen amper / effektpedaler dere kan anbefale ?

Ps: Ikke alt for ladd for å kjøpe fender, men hey, man må innrømme at de er knallplanker..

Det er maaasse tråder her som kan gi deg hjelp på dette punktet. Jeg anbefaler at du bruker søkefunksjonen, og leser de trådene du finner om emnet. I mange tilfeller, er det flere likheter enn du tror i stort sett alle slike tråder, selv om det ikke er noen som nevner akkurat de samme bandene/artistene som inspirasjon.

Lykke til, og som sagt, søkefunksjonen vil hjelpe deg mer enn du tror-siden det er et tonn slike tråder.

Det er maaasse tråder her som kan gi deg hjelp på dette punktet. Jeg anbefaler at du bruker søkefunksjonen, og leser de trådene du finner om emnet. I mange tilfeller, er det flere likheter enn du tror i stort sett alle slike tråder, selv om det ikke er noen som nevner akkurat de samme bandene/artistene som inspirasjon.

Lykke til, og som sagt, søkefunksjonen vil hjelpe deg mer enn du tror-siden det er et tonn slike tråder.

Det skal jeg gjøre vettu.. Takk for raskt svar!

Vær så god, beklager en småsur tone, men jeg tror det er mange som begynner å bli litt lei av å gi svar på disse spørsmålene om og om igjen! ;)

Haha, det skjønner jeg veldig godt.. Jeg lider av noe som kalles ekstrem lathet, som medfører at jeg ikke gidder å gjøre en dritt sjøl..