Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp Til Tone Port ux2


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg et Line 6 Tone Port ux2 lydkort, jeg klarer å få lyd fra mikrofonen jeg har kjøpt til headsette og gitar også, men når jeg skal spille de inn på pcen går de ape shit. Alt som er av recrording programmer klikker, til og med winamp, spotify og msn klikker om jeg gjør noe lyd relevant på pcen.

Når jeg går inn på sound options og skifter til Internal Aux: Line 6 Tone Port ux2 så klikker forøvrig alt også og jeg må skru av sound valgene. Jeg har forøvrig også Realtek Hd Audio Manager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte min UX 1 fikk jeg med et program som du bruker til å oppdatere drviere og resten av programmene som følger med. Heter vel "Monkey etterlleranna". Hvis har det, så er det veldig enkelt å oppdatere :)

Du mener Line 6 Monkey? Menne skal jo ikke installere til pod osv, skal ha driver til Tone Port ux 2 og de har eg lasta ned manuelt og installert heilt fint, men får de bare ikke til, kan noen lage en form for bilde guide til hvordan pcen skal være instillt i vista når en skan ta opp med en Tone Port?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener Line 6 Monkey? Menne skal jo ikke installere til pod osv, skal ha driver til Tone Port ux 2 og de har eg lasta ned manuelt og installert heilt fint, men får de bare ikke til, kan noen lage en form for bilde guide til hvordan pcen skal være instillt i vista når en skan ta opp med en Tone Port?

Ja jeg mente Line 6 Monkey. Hva er det du ikke får til ? Stille inn til bruk i DAW ? jeg skjønner ikke helt hva du vil stille inn ? Alt av programmer følger jo med, det gjorde hvertfall det med min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.