Web Analytics
Jump to content

Ozzy saksøker Tony Iommi

el_roffo
 Share

Recommended Posts

En av partene lager fremdeles bra musikk, mens den andre tjener seg rik på å dumme seg ut på TV, og nå også på å saksøke de personene som gjorde ham berømt til å begynne med. Iommi og Butler lagde tross alt det meste av musikken da Ozzy var i bandet.

The Manhattan federal court suit also charges that Osbourne's "signature lead vocals" are largely responsible for the band's "extraordinary success," noting that its popularity plummeted during his absence from 1980 through 1996.

Populæriteten forsvant nok litt ja, men de lagde fremdeles mye knall musikk. Heaven and hell, the mob rules, og favoritten

Born Again er skiver på høyde med Ozzy tida. Post-Ozzy Sabbath er virkelig undervudert.

Edited by causeofdeath

Er ikke Heaven and Hell den tredje mest solgte Black Sabbath-platen? De var uansett på vei nedover etter to middelmådige skiver, og Dio fikk bandet på riktig kjøl igjen. Ozzy er ferdig som musiker, og Black Sabbath kommer aldri tilbake i sin opprinnelige form. De klarer ikke å lage musikk med Ozzy, noe den siste gjenforeningen viste.

Takk og lov for Heaven & Hell.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Hodeløs i dag. Utrolig komfortabel og spillevennlig øks, spesielt når man står oppreist i flere timer på øving.  
    • Har du bilder, så hjelper det oss veldig. 
    • Hei Jeg skal selge en JEM fra 2003 som jeg har hatt noen år, men jeg har ikke peiling på gitar og det er så mange modeller at andre gitarer på Finn er lite hjelp i. Eneste jeg har er prisen jeg kjøpte den for i 2014. Den har original kasse og to små hakk i finish. Hvordan kan jeg finne en pris å sette på Finn?
    • En TBX-kontroll gjør vel forresten ikke så mye mer enn gradvis å bypasse seg sjøl over 5, hvilket resulterer i en kraftigere resonanstopp i lav diskant. Mye det samme kan oppnås billigere ved å bytte til et 1 Mohm potensiometer. 
    • Hvis du vil ha flere lyder enn du noen gang kommer til å bruke: http://www.deaf-eddie.net/ Jeg har hatt det moro med Chromacaster-koblingen hans. Fordelen med denne er at gitaren fungerer som en helt vanlig Stratocaster i ytterposisjonen. To av koblingene, N + B i serie og N + B i parallell er faktisk også ytterst brukbare, låter  mellomposisjon på henholdsvis humbuckere og Telecaster. Trepickups-koblingene med én ute av fase er også morsomme, men kanskje mer til hjemmeøving enn live.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.