Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Teknisk info om gitar


Puddel74

Anbefalte innlegg

Eg synest det kunne vore greitt med ein tråd med teknisk informasjon om gitar. Har ikkje klart å finne ein slik her inne, men eg beklagar om eg tek feil. Reknar med det er mange nybegynnarar som lurar på ein del ting om gitaren, og det er ikkje alt eg veit sjølv heller.

Dersom denne tråden blir bra håpar eg at eg kan legge info frå innlegga inn i fyrste innlegg som ei oversikt. Moderatorar må gjerne hjelpe til med dette dersom eg er lite aktiv her inne.

Følgande opplysningar er tenk som eit utgangspunkt, men kan gjerne utvidast:

- Oversikt over alle delane på gitaren (med namn)

- Liste over ulike typar pickupar (gjerne med forklaring til forskjellen mellom dei)

- Forklaring til elektronikken i ein gitar

- Oversikt over innstillingane på gitaren (pickup-velgar, tone-kontrollar mm, avhengig av gitartype)

Eg veit at det meste av dette er mulig å finne på google, wikipedia mm, men det synest det er greitt å ha det lett tilgjengeleg i forumet når eg likevel ser på ulike innlegg her.

Eg rettar meg sjølvsagt etter fleirtalet dersom det ikkje er ønskeleg med ein slik tråd her inne.

Sidan det er mykje eg ikkje har oversikt over sjølv vil eg gjerne at andre bidrar med god informasjon slik at vi kan bygge opp ein god info-tråd :)

EDIT:

Berre for å gjere det klart, eg har sett på tråden "Alt om gitar", men sakna den oversikta eg snakka om. Kunne kanskje vere ein idé å legge denne typen info inn der i staden :P

Endret av Puddel74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.