Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan noen hjelpe meg med ei fil?


Anbefalte innlegg

fikk den fila for en gooood stund tilbake... trolig av Mikke her inne? hmmh. men nå dro jeg fram fila igjen siden jeg føler jeg begynner å få litt mer kontroll på fingra, og tenkte å teste litt igjen på sangen, altså Say What med vår alles Lars Håvard Haugen.

Men når jeg åpner den nå.. så er det bare masse tegn der fremfor "tabs", altså tall. Noen som kan hjelpe meg? kan det ha noe å si at jeg bruker vista(møkkagreier forøvrig) og hadde xp sist? for den funka i allefall på xp. hmh.

hadde satt stor pris på det =) om noen ville hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er pdf... og ja jeg bruker adobe reader.. men igjen, når jeg åpner fila så er "tabsa" bytta ut mot tegn... fila har vært i orden før.. evt om noen kan poste ei fil som er i orden? Hmm.. fatter ikke helt hvorfor det blir sånn. skal laste opp et bilde, så dere får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan være den ble skrevet på en tidligere versjon av Adobe eller windows. Sjekk om du har "bakeroverkompatibel" skrudd på (?) eller om du kan kjøre en evt roll-back på drivere. Har hendt med meg når jeg har dratt filer med meg fra gammel maskin til ny med nyere operativsystem. Har ikke klart å reparere dette, men det er jo verdt et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.