Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Idyll.


Nullstress!

Anbefalte innlegg

Idyll av Postgirobygget på gitar.

Hvordan skal du spille da?

Når du hører sangen så skal man ikke bare spille nedover, må få litt mer "volum" på en måte. Slik som dette:

Noen som veit hvordan Idyll spilles?

Tusen takk for svar. Jeg trenger det egentlig akkurat i dette øyeblikket for må lære meg sangen til fredag. Så jeg setter utrolig pris på om noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idyll av Postgirobygget på gitar.

Hvordan skal du spille da?

Når du hører sangen så skal man ikke bare spille nedover, må få litt mer "volum" på en måte. Slik som dette:

Noen som veit hvordan Idyll spilles?

Tusen takk for svar. Jeg trenger det egentlig akkurat i dette øyeblikket for må lære meg sangen til fredag. Så jeg setter utrolig pris på om noen kan hjelpe meg.

syns ikke rytmen satt så bra på det klippet der, mitt tips er å høre på cd'en og se om du får til det han gjør der og øve MASSE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du da en grei oversikt over grepene, rytmen funker da etter min mening helt fint, så da skjønner jeg ikke helt hva det er du ikke har fått med deg?

Etter det jeg kan skjønne, er svaret på spørsmålet ditt "Omtrent sånn som på Youtubevideoen".

Det er jo ikke slik at det er en måte å spille en sang på. Man kan da spille idyll som Tango, hvis man har lyst. Ikke det at det blir videre vellykket, men mer som et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.