Web Analytics
Jump to content

Idyll.

Nullstress!
 Share

Recommended Posts

Idyll av Postgirobygget på gitar.

Hvordan skal du spille da?

Når du hører sangen så skal man ikke bare spille nedover, må få litt mer "volum" på en måte. Slik som dette:

Noen som veit hvordan Idyll spilles?

Tusen takk for svar. Jeg trenger det egentlig akkurat i dette øyeblikket for må lære meg sangen til fredag. Så jeg setter utrolig pris på om noen kan hjelpe meg.

Idyll av Postgirobygget på gitar.

Hvordan skal du spille da?

Når du hører sangen så skal man ikke bare spille nedover, må få litt mer "volum" på en måte. Slik som dette:

Noen som veit hvordan Idyll spilles?

Tusen takk for svar. Jeg trenger det egentlig akkurat i dette øyeblikket for må lære meg sangen til fredag. Så jeg setter utrolig pris på om noen kan hjelpe meg.

syns ikke rytmen satt så bra på det klippet der, mitt tips er å høre på cd'en og se om du får til det han gjør der og øve MASSE!!!

Her har du da en grei oversikt over grepene, rytmen funker da etter min mening helt fint, så da skjønner jeg ikke helt hva det er du ikke har fått med deg?

Etter det jeg kan skjønne, er svaret på spørsmålet ditt "Omtrent sånn som på Youtubevideoen".

Det er jo ikke slik at det er en måte å spille en sang på. Man kan da spille idyll som Tango, hvis man har lyst. Ikke det at det blir videre vellykket, men mer som et eksempel.

Ser jo at jeg nå er litt sent ute med svaret, men:

Bruk videoen til å lære deg akkordene som brukes, så hører du på originalsangen mye og prøver å etterlikne den der. Prøv deg frem og finn det du mener høres best ut :)

• 4 months later...