Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mesa Boogie Mark IV


Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg Bruker et Mesa Recto cab 12*2 :D og er drit fornøyd så langt. Jag har mulighet til å bytte den inn til hvilken som helst Mesa Topp, men tror jeg skal beholde den. Liker at den har en så fin clean tone, og LEad channel :D

Spenstige elementer :lol:

Funker nok dårlig å koble øretelefoner inn i forsterkeren. Du får bare spille unplugged når alle andre har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan jeg kan koble inn headphones på denne ampen, fx når andre i huset har lakt deg, så er det litt ipraktisk med speaker. Har den en mulighet til det?

Med mindre det er en dedikert headsetutgang på den, ville jeg heller brukt noen hundringser på en Pocket Pod til dette formålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal kunne kjøre Mk Iv i ren klasse A på 20 vatt eller noe slikt om du da skrur ned mastervolume vil du kunne spille ganske lavt med den ampen.

Ikke prøv noe headphones typ ting med den :) ampen må ha last på utgangene (du kan herpe ampen om du ikke har noe last koblet til) finnes PowerBreak som du kan koble mellom amp og kabinett for å justere ned lydnivået.

Uansett grattis med en fantastisk amp - hadde en slik før, ta god tid til å finn ut av hva som funker for deg - en ting å merke seg er at jeg mener å huske at noen av pottene er avhengig av hverandre...

Kan være en god ide å ringe Trond Tufte på Guitar Workshop - han er veld den som kan mest om Mark Iv i norge vil jeg tro....

/b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da trenger jeg noen tipse her, sannheten er at jeg kan 0 og niks om pedaler,annet enn typer, Delay, chorus etc. Så jeg trenger tips på

Delay

Chorus

Wha

Nå mener jeg merke boss/t-rex etc.

Jeg har også lurt på om jeg trenger en noise gate. hva anbefaler dere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.