Web Analytics
Jump to content

Mesa Boogie Mark IV

Recommended Posts

• Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Veldig allsidig, god clean, smooth vreng og plenty med instillingsmuligheter. Liker personlig Mark IV bedre enn Rectifier. Synest dog de er vanskelig å skru god lyd på; en må belage seg på å skru en stund for å gå godlyden. Detter er det mange som sier om Mark IV. Lamb of God er vel ett annet band som bruker Mark IV (med boost riktignok). Sjekk ut denne siden for lydklipp.

Einig med det Eclipse seier. Mark IV er ein meir smooth amp, og rectifier har mer balls, viss det gjer nokon meining ^_^ . Mark IVen er vanskeleg å stille inn gode lydar på, men når du først har skrudd ei stund let han knall. Eg har gain og drive på mellom 7 og 8 på lead kanalen, og det er MEIR enn nok vreng! Mange seier at Rhytm 2 kanalen ikkje let så bra som dei to andre, men med dei rette innstillingane får du særs god lyd på både clean og crunch (desse kanalane delar nokre av innstillingane, td. mid og bass)

Håpar det hjalp

MKIV og Rectifier er to ytterpunkter når det gjelder Mesa.

MKIV er min favoritt og den jeg hadde lengst.

Skulle jeg kjøpt Mesa nå hadde jeg sett på MKV siden den visstnok gjør MKIIc+ lyden bra.

Du får ikke den type lyd fra MK IV.

Ok kam bare si en ting om denne ampen her ! WOOOOOOOOOW. Det er det smuuutheste jeg har vert borti. Det tok litt tweaking, men denne kan ha en vill, sint og like agresiv vreng lyd om en Rectifyer, og en kjempe fin clean lyd. Kan ambefales!