Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Støyfri" spilling med distortion.. Hjelp!


Ola123

Anbefalte innlegg

Men alle jeg har sett har fint klart å unngå å gjøre dette, og jeg lurer på hvordan de klarer det? Jeg har prøvd å ta et tynt skjerf og knytt det rundt halsen og når jeg da spiller, så muter den alle åpne strenger, og dette funker utrolig fint. Men jeg lurer på om det fins noen måte å unngå å måtte bruke skjerfet? Håper inderlig på svar! Har slitt med dette en god stund nå :unsure:

Når jeg begynte å spille gitar så kunne jeg på det meste stå i 8 timer pr dag å øve og øve. Alle de som du har sett har garantert gjort det samme. Finnes ingen snarvei, med mindre du kan trylle. Men det aller beste med all den kjedelige øvinga er at du blir bare bedre og bedre, og da blir du super motivert til å spille enda mer slik at du bare blir enda flinkere.

Er vel i en viss Adams-låt som det står så klisjeaktig med dog så riktig: "Played it till my fingers bled".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summer of 69'

Nydelig sang det der. Jeg øvde også sinnsykt mye før. Alt fra 2-4 timer i døgnet eller mer, hver eneste dag. Nå har jeg desverre blitt latere og liker best å spille i bandet enn å sitte hjemme. Men men. Når an først plukker opp gitaren, så kommer motivasjonen fort tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.