Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dugelig leftygitar med fast bridge?


valO

Anbefalte innlegg

deanen min har floyd. jævla drit. men Alf Arne Hammer (som driver rebelimport) kan skaffe deg en såkalt ML79 venstrehendt, som er uten floyd, har litt andre pickuper og koster mindre.

Hva skal du ha for din i så fall? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den koster mindre, er det bare drit? Og hva ville prisen egentlig havne på sånn ca?

hva spesifikasjoner angår er det akkurat samme gitaren, bortsett fra at den ikke har floyd rose, dimebucker, og det er ikke en signaturgitar. jeg kunne klart meg foruten alle tre ihvertfall. begge er kjempefine gitarer, men min trengte en real overhaling hos Geir Falck på tre'45 før den var spesielt duganes (båndene måtte files). prisen på en høyrehendt ligger i norge på litt oppunder 6000, men du må nok regne med en liten tusenlapp eller så for å få den venstrehendt.

http://www.rebelimport.net/index.php?main_...edfb5506885fd25

send Alf Arne en epost. han er en dyslektiker av en annen verden, men veldig grei å ha å gjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du ha for din i så fall? :D

haha. har faktisk ikke slått meg at jeg kan selge den. er ikke det største markedet i Norge akkurat :P skal jo ha meg ny gitar etter at jeg har fått jobbet litt i sommer. den Heritage'n har stått på tre'45 alftor lenge :ninja: hva byr du meg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.