Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten hjemmelaget sang...


Uber Adrian

Anbefalte innlegg

Sriffet var i og for seg kult det, selv om jeg ikke ser det helt store hitpotensialet... Men du har stort potensiale som gitarist, det skal du ha! Jobb videre med låta, og jeg skal vedde på den blir konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ok, nå er det snart 2 år siden jeg started å spille gitar, fortsatt ingen gitar timer. Lært alt selv :P

Jeg planlegger og komme med et nytt opptak så snart jeg greier å få meg borte fra world of warcraft en stund:P

Så stay tuned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt var dette en altfor stor fil for oss som har ISDN.... :P

Dette var bra etter bare å ha spilt i to år :)

Det første jeg legger merke til er at du veldig sjelden beveger deg utenfor pentaton-boksen! Hva med å lære deg pentaton-skalaen i flere posisjoner? Da vil du få mere variasjon, og improvisasjonen blir straks mer interessant :) Det andre er at du som mange andre har innslag av speeditis, der hjernen vil kjøre fortere en fingra klarer. Tenk bare på at det høres bedre ut når du spiller høvelig rent i et lavere tempo enn hvis du bare slurver i et høyt tempo. Ellers kan du prøve som mange andre sier å få mer innslag av riff og rytmegitar innimellom solobitene.

Men dette var slett ikke dårlig :)

Og for et utstyr du har til å bare være 15 og ha spilt i 2 år :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda..Gitarmessing så synes jeg at du taklet det der bra til å være 15 år å har spillt i bare 2 år..Bassisten hørte vi veldig dårlig..

Trommene.Det var dessvere ett kapitel for seg selv.

Her har trommisen sjønt ting litt feil. trommer er ikke ett solo instrument å trenger da ikke å spiles mere på en nødvendig for da blir det ofte overspilling,har kunne å begynnte med metronom, han er veldig mye på etterslag og henger litt etter, han kan også øve mye mere med dobbelpedal/dobbel stortromme hvis han vil bruke det, det hang ikke helt sammen.

Men ellers så var det veldig qlt.Synes du er flink til å være 15år å ha spillt i 2 år. Jeg er meget innponert over deg som spiller gitar, stå på,, og dataspill er en vond ting:P :twisted: har selv vært inne på å øvd lite pga dataspill:p:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.