Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny forsterker


Gjest Ziggy Stardust

Anbefalte innlegg

Sier bare en ting Laney, de er billige og god kvalitet, sammen med en brukt Mesa Studio Preamp og et billig sluttrinn, Rocktron Velocity fra statene (da må trafoen byttes da). Eller du kan satse på en Fender rørkombo som lyder skitfint, men da må du belage deg på å kjøpe en Distortion pedal i tillegg, fo Fender-amper har ikke så lett for å vrenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Har opptil 5000 jeg skal bruke på ny forsterker ....

Topp og kabinett blir litt for dyrt tror jeg ? Så jeg skal ha en combo tror jeg.

Men noen forslag på hvilken som er best til den prisen ? Kanskje noen har noen brukte de vil selge? :P

Da ville jeg foreslå Randall rg75, det er en bra forsterker, den koster 4995, hvis du kan bruke 5000 kr så har du jo råd til et plekter ved siden av :D , jeg syntes at du burde se på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opptil 5000 jeg skal bruke på ny forsterker ....

Topp og kabinett blir litt for dyrt tror jeg ? Så jeg skal ha en combo tror jeg.

Men noen forslag på hvilken som er best til den prisen ? Kanskje noen har noen brukte de vil selge? :P

Spar opp et par måneder til. Disse (tidlig 70-talls Marshall - øverst 100w JMP Superlead' date=' nederst 50w JMP Lead) finner du med jevne mellomrom for mellom 5-10 000 kr. De spiller fint gjennom det "store" Marshall 2x12 kabinettet (modell nr. 1936), og låter enda bedre med 4x12.

[img']http://home.no.net/gunnarbl/images/73sl74l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.