Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS til metal


mac_gyver

Anbefalte innlegg

Opeth er en av de metalbandene med mest variasjon i musikken, imo..

Og gitaristene i Opeth har vært aktive jazz-musikere. Ganske vanlig med lange sanger innenfor metal. Ta Dream Theater og Symphony X f.eks.. 14 minutterss sanger.

Nei, seriøst? :huh:

Kjenner da veldig godt til Opeth, er bare at jeg synes det er helt latterlig kjedelig å høre sanger som er såpass like, så lenge. Hvis jeg vil høre lange låter, setter jeg heller på Pig Destroyer - "Natasha". Én låt, 35 minutter, skjer nye ting hele tiden. Det gjør det IKKE i Opeth sine låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Opeth er en av de metalbandene med mest variasjon i musikken, imo..

Og gitaristene i Opeth har vært aktive jazz-musikere. Ganske vanlig med lange sanger innenfor metal. Ta Dream Theater og Symphony X f.eks.. 14 minutterss sanger.

Aktive jazzmusikere?? Når og hvor? Digger Opeth, men tviler utrolig sterkt på at de noen gang har vært aktive jazzmusikere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktive jazzmusikere?? Når og hvor? Digger Opeth, men tviler utrolig sterkt på at de noen gang har vært aktive jazzmusikere..

+ 1. At de har spilt inn en skive med fusionlåter, teller ikke som "aktiv jazzmusiker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Hvor ble det av den opprinnelige tråden?...... ha ha ha.....

Hva er det med alle å se så opp til "jazz" musikere?..... Den har jeg aldri skjønt helt...

WOW!! Har du vært Jazz musikker!! Dæææh.. Da må du være flink...!!!:... ?????? What?.... "Jazz musiker" er bare ord.. Trenger ikke være så flink for det.. La oss avvæpne dette fenomenet og ikke vær så "jantelov" aktig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, seriøst? :huh:

Kjenner da veldig godt til Opeth, er bare at jeg synes det er helt latterlig kjedelig å høre sanger som er såpass like, så lenge. Hvis jeg vil høre lange låter, setter jeg heller på Pig Destroyer - "Natasha". Én låt, 35 minutter, skjer nye ting hele tiden. Det gjør det IKKE i Opeth sine låter.

Er enig i det meste du skriver her bortsett fra en ting. Det å si at låtene til Opeth er like skjønner ikke jeg helt hvordan du klarer å si.

Men men, hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplysningen om at iPhone er utbredt blant jazzgitarister forklarer en god del. :)

Forøvrig har jeg hørt rykter om at etter flere nye modeller og oppdateringer, at det faktisk er mulig å høre hva andre sier under samtalen. Stemmer det?

Har prøvd noen, og så langt burde de heller hete iToy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.