Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rythme gitarist søker band


FreddyHell

Anbefalte innlegg

Hallaien!

Eg e en dude på 15 år som søker etter ett band som spiller hard rock, metall eller rock. Har spilt aktivt i 3 år. Kan spille sologitarist, men vil helst spille rythme :)

Vil helst at bandet ska ha skikkelig øvingsted, og hadde vært kult med innspillingsmuligheter :rolleyes:

Og at dere holder til i Bergen.

Endret av FreddyHell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du ber om mye du ;) var jeg deg ville jeg heller søkt etter folk å spille med endten om de har eller har tilgang til øvings lokale, innspillingsmulighet er egent bare å se seg om kring, det er langt flere enn du tror som har hjemme studio ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du ber om mye du ;) var jeg deg ville jeg heller søkt etter folk å spille med endten om de har eller har tilgang til øvings lokale, innspillingsmulighet er egent bare å se seg om kring, det er langt flere enn du tror som har hjemme studio ;)

hehe, ja gjør det :P har spilt i noen band, de var ikke seriøs i det hele tatt. har lyst til og legge ut noe på myspace, bli ett lite kjent band i bergens område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.