Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har prøvd Red Bear plektere?


Debris

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Det kan man vel ikke? Det plekteret er da garantert ikke det samme. Skal bli spennende å se om dette plekteret er verdt pengene.

Kan man vel? kaster jo bort spenn når man kjøper et plekter til 20 dollar, som man ikke veit hvordan er. Skal MYE til å matche Jazz 3! men hey, smaksak, jeg syns iallefall alt anna enn et rødt jazz 3 kan ta seg en megabolle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style "Classic" Flatpick

Color: Coral

Thickness: Heavy Gauge

Bevel: Right-Hand Bevel

Delivery Method: First-Class Mail (Pending Shipment)

Quantity: 3 Subtotal: $60.00

Jada, dette var for godt til ikke å prøves :)

EDIT: Og så rosa da... vakkert B)

Endret av denyeverything
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man vel? kaster jo bort spenn når man kjøper et plekter til 20 dollar, som man ikke veit hvordan er. Skal MYE til å matche Jazz 3! men hey, smaksak, jeg syns iallefall alt anna enn et rødt jazz 3 kan ta seg en megabolle..

Jazz 3 er jo et vanlig plastplekter, tykkelse og form er jo en smaksak!

D Zappa og Guthrie Govan sluttet å bruke Dunlop Jazz etter at de prøvde Red bear så de er sikkert ikke helt forjævlige hehe!

Dessuten blir de sagt at de nesten ikke slites i det hele tatt, jeg bruker en drøss med plektere på ei uke så det er ikke sikkert det er så ille.

Er vel litt dumt å sammenligne plektere laget av forskjellige materialer spesielt når du ikke har prøvd alternativet...

Plekter er vel også når man ser litt stort på det en fillesak :lol:

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo plekter!! har sett en del unge gitarister har begynt å bruke sånne feite hvite plekter, trekanta i formen, men ikke like stor som bassplekter, veldig rundt i kantene, og igjen vesentlig tykkere enn en standard plekter! Noen som aner hva det kan være for noe??

Disse er laget av bein, og funker sikkert for noen. Jeg hadde et par for noen år siden, men det gir en spesiell følelse og lyd som jeg ikke likte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å prøve disse til 20$ stykket! Sikkert kongeplekter

Til den prisen vil jeg ha dem levert i ekte lærfuteral så jeg kunne ha dem i lomma. :lol:

Men kun om dem kommer gavepakket i gullpapir med sløyfe på :)

Men på alvor. Om dette materielt er så utrolig hardt vil det ikke da egentlig gi samme lyd som et metallplekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.