Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt Effektbrett!


kbekul

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har til nå levd med et Digitech RP200A Brett som har levd godt opp til forventningene mine nesten hele tiden. Nå har jeg altså fått 3000,- kr fra Frifond Musikk og lurer på hvilket effektbrett jeg kan få til den prisen. Både nytt og brukt.

Har spilt gitar i 11 år nå så vil ikke ha noe billigbrett ^_^

Har sett litt på Zoom G9.2tt for eksempel.

Ideer?

Hilsen Kristoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, vad ska den användas till och vad behöver du för effekter? Ska den köras in i en förstärkare och användas live/till bandöving? Ska du ha den till inspelning och övning hemma? Ska du köra gitarren in i multieffekten och sen till hodetelefoner? Ska den användas live och är du i så fall beroende av att kunna byta ljud raskt mitt i en sång (utan millisekunds tystnad)? Med andra ord, hur ska den användas? :) Vad är det som du inte är nöjd med med den du har?

Endret av TUFFTUFFTUFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en Boss ME -70 for ikke lenge siden fordi jeg alltid har hatt lyst til å leke litt med dig. effekter. Var overraskende bra saker. Heller ikke for stor - og virket rimelig robust i byggekvalitet. Du kan jo høre her hvis du vil: http://www.youtube.com/watch?v=ZVDs0dRyzAA - gitar - boss me-70 - fender hot rod deluxe limited edt med celestion vintage speaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en Boss ME -70 for ikke lenge siden fordi jeg alltid har hatt lyst til å leke litt med dig. effekter. Var overraskende bra saker. Heller ikke for stor - og virket rimelig robust i byggekvalitet. Du kan jo høre her hvis du vil: http://www.youtube.com/watch?v=ZVDs0dRyzAA - gitar - boss me-70 - fender hot rod deluxe limited edt med celestion vintage speaker.

Hva er det du spiller fra ca. 0.38 og utover. Høres veeeldig kjent ut, men samtidig fullstendig jernteppe.... Tøfft er det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.