Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Headswitcher


Anbefalte innlegg

Om jeg ikke husker helt feil så bruker vell Obsidian C i Keep of Kalessin 2stk 6505+. Han viser frem oppsettet sitt på en "guitar special" video på youtube. Lenge siden jeg har sett den, så er litt usikker på om det er samme greia, men du kan jo sjekke ut videoen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den nå. Fete saker, men han sier ikke noe om hvordan han gjør det med kabinetter da. Kjører sikkert et kab på hver amp. Det jeg er ute etter er å kjøre en amp om gangen, på alle fire elementene :)

Han kjører forøvrig samme type setup som vi brukte på skiva vår, men det var en Powerball + 6505 + DI-signal. Genialt å ha et direktesignal til å kjøre gjennom andre amper etterpå :)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med din løsning oystein er vel at man lett griller en sånn boks. Og så er det ikke lurt å la en amp stå på uten at den er koblet til kabinett.

Man griller ikk en sånn boks hvis man bruker tykke kabler. Derfor det burde være et rele der, så bryteren og 9v batteriet er styrestrøm for reléet som tar seg av strømmen som kommer fra ampen.

Men det ville ikke virket pga en amp må alltid ha last på utgangen selvom den ikke spilles på. Da skjønner jeg egentlig ikke hvordan de boksene som er nevnt tidligere opp i tråden her virker.

Det ser ut til at aphelion blir nødt til å kjøpe seg et cab til :D

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.