Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bending


Unickars

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg helt forstår :unsure: Jeg slipper ingen streng?

e------------------------------------------------------------------------------------------

b----------------13b---13r--------------------------------------------------------------

g------------------------------------------------------------------------------------------

d---------------------------Denne strengen begynner å vibrere (lager lyd)----

a------------------------------------------------------------------------------------------

E------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av Unickars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg helt forstår :unsure: Jeg slipper ingen streng?

e------------------------------------------------------------------------------------------

b----------------13b---13r--------------------------------------------------------------

g------------------------------------------------------------------------------------------

d---------------------------Denne strengen begynner å vibrere (lager lyd)----

a------------------------------------------------------------------------------------------

E------------------------------------------------------------------------------------------

Rart at det akkurat er D-strengen som vibrerer. Men, når man bender, eller egentlig når man spiller generelt, er det viktig å dempe strengene som ikke spilles på for å unngå unødvendig støy. Dette kan gjøres med begge hendene, men i dette tilfellet tror jeg høyrehanda er best å dempe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske vanlig å dempe strenger en ikkje spiller på ja. Er nok vanlig at en kommer borti andre strenger når en bender i starten, men bare øv videre så får du det til!

F.V.Zappa: Å klippe fingertuppene ville vært et heller dårlig trekk :P

Endret av hakooon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.