Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva mener dere om denne?


Pål V

Anbefalte innlegg

Hadde den ikke vært en glimrende gitar på alle andre måter hadde den blitt solgt for lenge siden.

Synes folk skal tenke seg GODT om før de kjøper en slik gitar, veldig mange ender opp med å nesten ikke bruke den.

Da sitter man igjen med en dings som fører til en haug med ulemper og at du ender opp med å bruker langt mer tid på gitaren (som ikke innebærer spilling).

edit: Omformulerte litt.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den ikke vært en glimrende gitar på alle andre måter hadde den blitt solgt for lenge siden.

Synes folk skal tenke seg GODT om før de kjøper en slik gitar, veldig mange ender opp med å nesten ikke bruke den.

Da sitter man igjen med en dings som fører til en haug med ulemper og at du ender opp med å bruker langt mer tid på gitaren (som ikke innebærer spilling).

edit: Omformulerte litt.

?..... Å?

Hvilke ulemper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenker vel på diverse fikling for å få floyden til å fungere optimalt.

Jeg synes ikke det er noen ulemper her, men foretrekker selv fast stol.

Ahh..

Jeg har gitarer med fast stol fra før, og ønsker å handle en som man kan gjøre andre ting med i forhold til de jeg har...

Hva folk måtte mene om trem eller ikke trem er ikke så farlig for min del, men jeg er mere på utkikk etter erfaringer med gitaren, ballanse, vekten, spilleletthet, halsbredde etc........ Finnes det ulemper jeg må passe på før jeg handler... f eks er denne tremoloen ubrukelig, har gitaren en svaket i produksjonen.....

Skjønner?

I kortere trekk. KONSTRUKTIVE tilbakemeldinger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen på den der er dritgod imo. Lettspilt og tynn. Pickupene er så som så, men trem'en er bra, og ja, jeg liker'n. God gitar.

Flott :-) Det er jo en gitar som jeg kan "herje" litt med rent teknisk....

Jeg hadde uansett tenkt å bytte mikker på den. Har du gjort det? Og hva har du byttet til? Hvilke musikk spiller du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ikke gitaren, men har prøvd den. Har selv en Ibanez 350EX(billigere type), og den er det byttet mikker på(ikke jeg som har gjort det though, forrige eieren) til Seymour Duncan Blackouts. Låter rått! Er metal det går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ikke gitaren, men har prøvd den. Har selv en Ibanez 350EX(billigere type), og den er det byttet mikker på(ikke jeg som har gjort det though, forrige eieren) til Seymour Duncan Blackouts. Låter rått! Er metal det går i.

Den er mottatt.! Blackouts..... skal høre de :-) Thanx!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en RG1570, og jeg er svært fornøyd. Originalpickupene er litt daffe (men ikke ille heller). Edge Pro tremoloen er veldig fin og stabil. Når det gjelder flytende tremolo er det vel smak og behag som avgjør, tror jeg. Jeg holdt på å la være å kjøpe meg gitar med floyd fordi det var så mange som skrev negative ting på internet, veldig glad for at jeg ikke hørte på dem. Det tar litt lenger tid å bytte strenger, men det er stort sett det. Personlig bruker eg alltid en del tid på å bytte strenger uansett, fordi jeg gjerne rengjør og fikser litt i samme slengen. 10 minutter ekstra betyr ikke så mye da, synes jeg, og til gjengjeld blir gitaren så å si aldri ustemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en RG1570, og jeg er svært fornøyd. Originalpickupene er litt daffe (men ikke ille heller). Edge Pro tremoloen er veldig fin og stabil. Når det gjelder flytende tremolo er det vel smak og behag som avgjør, tror jeg. Jeg holdt på å la være å kjøpe meg gitar med floyd fordi det var så mange som skrev negative ting på internet, veldig glad for at jeg ikke hørte på dem. Det tar litt lenger tid å bytte strenger, men det er stort sett det. Personlig bruker eg alltid en del tid på å bytte strenger uansett, fordi jeg gjerne rengjør og fikser litt i samme slengen. 10 minutter ekstra betyr ikke så mye da, synes jeg, og til gjengjeld blir gitaren så å si aldri ustemt.

Glimrende innlegg!

Takk for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.