Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken musikk liker dere best å spille?


Mammado

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om hva slags musikk folk innpå her liker å spille når de liksom bare skal spille noe. Snakker om gitar her bare så dere vet det ;)

Jeg kan jo begynne:

Slipknot, Rammstein, Metallica, Disturbed, Killswitch Engage, av og til Nightwish, spørs helt på hva jeg har inhalert i forveien :ninja: og litt sånne random sanger som høres bra ut B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir mest improvisering, denyeverythingjazz... :) Lærer meg svært sjelden andres låter, men det hender jeg finner ut av noe jeg kan lære kona ( som også spiller gitar selvsagt )

Det hender også at jeg får ånden over meg, og prøver meg på noe pseudoklassiske yngvegreier, men stort sett i enerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallica er gøy. Men egentlig, spiller jeg stort sett egne ting/finner på riff og sånt.

Sjanger? Thrash metal/heavy metal/stoner metal/svart-som-natta-metal/alternative metal/det meste som har med metal å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å lage masse støy og mørke droner.

Men skal jeg spille noe jeg ikke har laget selv så liker jeg å spille

på gitar og The Beatles - Hey Jude og Sigur Rós - Samskeyti på piano. Endret av Ataxia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.