Web Analytics
Jump to content

Ny Ruokangas *sikle*

Recommended Posts

l_f59928975d0041a19642f2788d020364.jpg

Vil ha!

Jeg så dem i Frankfurt - og slo av en prat med Juha (og kona hans) om dem (jeg har fulgt med på YouTube serien), og om gitarer/gitarbygging. Skikkelig hyggelige folk. Og Unicorn er minst like lekre i virkeligheten som på bilde :)

Hva er prisene på deres gitarer?

Mojo Grande eller hva den het var rålekker!

Samme gjelder den LP-"kopien"

Likte ikke helt hornet på den :P

Tror det har litt med copyright og sånt, Heritage lager også sine gitarer med litt avrundet horn. Jeg liker å tenke på andre Gibson-gitarer når jeg ser på hornet, som f.eks. ES-335, og da ser det plutselig ikke så merkelig ut.

Hva er prisene på deres gitarer?

Mojo Grande eller hva den het var rålekker!

Samme gjelder den LP-"kopien"

Du finner noen priser her.

Tror det har litt med copyright og sånt, Heritage lager også sine gitarer med litt avrundet horn. Jeg liker å tenke på andre Gibson-gitarer når jeg ser på hornet, som f.eks. ES-335, og da ser det plutselig ikke så merkelig ut.

Tenkte på det samme, men blanding mellom Lester og ES-335 så fortsatt litt merkelig ut i mitt hode :(

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Hodeløs i dag. Utrolig komfortabel og spillevennlig øks, spesielt når man står oppreist i flere timer på øving.  
    • Har du bilder, så hjelper det oss veldig. 
    • Hei Jeg skal selge en JEM fra 2003 som jeg har hatt noen år, men jeg har ikke peiling på gitar og det er så mange modeller at andre gitarer på Finn er lite hjelp i. Eneste jeg har er prisen jeg kjøpte den for i 2014. Den har original kasse og to små hakk i finish. Hvordan kan jeg finne en pris å sette på Finn?
    • En TBX-kontroll gjør vel forresten ikke så mye mer enn gradvis å bypasse seg sjøl over 5, hvilket resulterer i en kraftigere resonanstopp i lav diskant. Mye det samme kan oppnås billigere ved å bytte til et 1 Mohm potensiometer. 
    • Hvis du vil ha flere lyder enn du noen gang kommer til å bruke: http://www.deaf-eddie.net/ Jeg har hatt det moro med Chromacaster-koblingen hans. Fordelen med denne er at gitaren fungerer som en helt vanlig Stratocaster i ytterposisjonen. To av koblingene, N + B i serie og N + B i parallell er faktisk også ytterst brukbare, låter  mellomposisjon på henholdsvis humbuckere og Telecaster. Trepickups-koblingene med én ute av fase er også morsomme, men kanskje mer til hjemmeøving enn live.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.