Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Siden jeg ikke har noen å spille med...


tHeMuTh|n

Anbefalte innlegg

...så får jeg heller LATE som. Og lage min "egen" musikkvideo :) Den er langt fra ferdig da. Skal legge til trommer og slikt.

http://www.bandrommet.net/musikk/vegar_maiden.wmv

obs: 11 MB

(nei jeg har ikke spurt maiden om lov. Burde kanskje det...men tror de ser gjennom fingrene på dette)

Hr lagt ut en til, med rester som jeg har klippet sammen. Lot båndet gå etter jeg hadde "minet" til maiden.

http://www.bandrommet.net/musikk/vegar_gitarvaas.wmv

Bare masse oppgulp av fraser. Jeg trenger å fornye meg hører jeg :) Og ikke minst øve :) Men det er jo bare en vill impro da.

Og så irriterer det meg grønn den støyen jeg har. Mye rart med strømmen i huset. Nytter ikke å gjøre ordentlige opptak :( Er nødt til å legge om hele systemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hobby nei? Fulltids :) Noe må man jo finne på som arbeidsledig :)

i tillegg må jeg jo si at jeg har en grunn :) Har fått 25 % stilling fra høsten på Medium og Kommunikasjon her på Etne VGS så jeg bruker tiden til å lære meg litt flere triks i videoredigering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

themuthin : sleit med strømmen her hjemme også. Fikk støy på alt. Du har nok ikke jord i huset.

Jeg trakk nye kabler på rommet jeg har alt utstyret, og jordet alle stikkontakter. All støy forsvant, og ikke var det noe spesielt mye arbeid heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok anlegget ditt er noe labert ja :) Hørt når "jazz" kommer inn...sånn ca 0:34. Da hører du det godt. Ellers blir det skjermett litt bak lyden

Og bilde er bra ja. har et godt kamera synes jeg. Panasonic NV-GS70 og er redigert i Pinnacle Liquid Edition 5.5. Nå har jeg bruk en rimelig heftig kompressjon da. Det er jo nede i 350kbit/sek liksom. Rimelig Krystallklart i DVD kvalitet

Shredder? Jeg? Langt ifra. Er nok ikke så "god" gitt. I wish :) Men takk allikevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.