Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva trenger dere å lære ?


The Euphor

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan du alt dette Euphor?
(Jeg er ikke kapabel til å ta meg av alt som er etterspurt, men i utgangspunktet er det moderatorenes problem å få satt alt på plakaten.)
:wink:

Forøvrig er Mute sin video et godt eksempel på hvordan vi ønsker at resultatet skal bli. Bra spilt Mute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du alt dette Euphor?
(Jeg er ikke kapabel til å ta meg av alt som er etterspurt, men i utgangspunktet er det moderatorenes problem å få satt alt på plakaten.)
:wink:

Forøvrig er Mute sin video et godt eksempel på hvordan vi ønsker at resultatet skal bli. Bra spilt Mute!

der sto det ja :wink:

Takker thc|Mute for bra video

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.. hva jeg trenger å lære... jo en hel del masse ting..

men først å fremst hadde det hvert kult å lære:

-Teori

-eeenda mer teori

-kordinasjon

-tone..

-lære å spille inn ting på pc'en å sånt uten at det høres ut som en fyr som tar en gaffel gjennom kjøttkverna..

alt jeg kommer på akurat nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jazzteori (modalsubstitusjon, improvisasjon - vil gjerne improvisere litt bedre enn bare "your average shredder")

- Sanger jeg har skrevet for bandet mitt (må øves inn - vanskelige soloer)

- Generell teknikk (kan alltid bli bedre, og nå for tiden har jeg mye skolearbeid)

- Liveopptredener (har ikke spilt live ofte nok i det siste, og må jobbe litt med scene-nervene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jazzteori (modalsubstitusjon, improvisasjon - vil gjerne improvisere litt bedre enn bare "your average shredder")

- Liveopptredener (har ikke spilt live ofte nok i det siste, og må jobbe litt med scene-nervene)

Ahhh...noe for meg :) Det kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.