Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjemmespikka bass prosjekt.


Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må du enten hoste bildene dine et annet sted, for eksempel sportsfiske.nu, "låne" de fra en annen nettside og linke til bildet slik jeg har gjort, eller slette noen av de andre bildene du har lastet opp tidligere.

Koden som viser bildet i min forrige post ser slik ut: (img]http://www.rickbeat.com/modelslibrary/4004lk/4004lkbody.jpg[/img) . Bytt ut de to vanlige parentesene med hakeklammer, så vises bildet i stedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt ikke til å laste opp bilder da...

Kun 2,73 kb av 500 kb ledig plass får jeg beskjed om.... Hva kan årsaken til det være?

Men, uansett..

Jeg har fått kjøpt meg treverket til kropp og halls, og har bestillt litt smådeler som stemmeskruer, pot knotter ++

Men det er ett par ting jeg tror kan bli litt vanskelig.

Å skaffe de riktige Rickenbacker humbuckerene ser ikke ut til å bli helt enkelt, men Bartolini er vel det nermeste man kommer.

Også har jeg ikke klart å spore opp noe nettsjappe som selger slik binding som det er på denne, checkered type..

Er det noen som har noen tips til noe slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du enten hoste bildene dine et annet sted, for eksempel sportsfiske.nu, "låne" de fra en annen nettside og linke til bildet slik jeg har gjort, eller slette noen av de andre bildene du har lastet opp tidligere.

Okay, så man har en viss lagringskapasitet for hele forumet, og ikke pr post.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.